Aktualności
2017-07-09
Zakończenie Roku Szkolnego 2016/2017
Aktualności z dnia 2017-07-09
PODSUMOWANIE DZIAŁALNOSCI KOŁA TURYSTYCZNEGO IM. KAZIMIERZA NOWAKA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017

Koło Turystyczne to organizacja która działa na terenie szkoły już czternaście lat. Do organizacji należy sześdziesięciu uczniów. W bieżącym roku szkolnym członkowie Koła Turystycznego im. Kazimierza Nowak brali udział w ośmiu imprezach. Były to: - wycieczka kolejowa do Poznania, - wyjście na lodowisko, - wyjazd na mecz Lecha Poznań z Lechią Gdańska do Poznania, - wycieczka trzydniowa do Torunia i Grudziądza, - wycieczka kolejowa do Poznania do rezerwatu przyrody „Meteoryt Morasko” i Palmiarni, - wycieczka autokarowa do Lednickiego Parku Krajobrazowego i do Pobiedzisk na wystawę i pokaz działania maszyn oblężniczych, - dwudniowa wycieczka kolejowa do Warszawa, - wycieczka do Rogoźna na obchody III Szkolnego Festiwalu Nauki i Techniki, w ramach tego wyjazdu zobaczyliśmy interaktywną wystawę dydaktyczna pt.: Z górki na pazurki oraz zwiedziliśmy Muzeum Regionalne, W trakcie tego roku zakończyliśmy również realizacje trzyletniego projektu pt.: Śladem Kazimierza Nowaka – Polska”. W jego trakcie zwiedzaliśmy miejsca do których w przeszłości podróżował patron Koła Turystycznego Kazimierz Nowak. Podsumowując ten rok był dla nas bardzo intensywny udało się nam zwiedzić wiele miejsc w których jeszcze nie byliśmy. Ważnych dla historii Polski czy też posiadających duże walory przyrodnicze. Podczas naszych imprez zwracaliśmy również uwagę na rozwój uczniów. Staraliśmy się podczas wycieczek zwiedzać miejsca gdzie uczniowie w sposób aktywny mogli rozwijać swoje zainteresowania i umiejętności przydatne w szkole oraz poznawać nowoczesne technologie. Dotyczyło to wizyt np. w centrach nauki, muzeach, ogrodach zoologicznych czy w miejscach gdzie wystawiano interaktywne przedstawienia. Podczas naszych wyjazdów kładliśmy również nacisk na rozwój u uczniów samodzielność w zakresie samoobsługi i umiejętność poruszania się komunikacją publiczną. Wydaje się nam że uczniowie bardzo korzystaja z naszej pracy a efekty tego można zaobserwować na co dzień w szkole.

Galeria zdjęć

dodane przez Katrzyna Golibrocka Alicja Seredyńska Sylwia Bardzik Jarosła Kaczmarek Maciej Pawlak